1 okt. 2012

Egenutgivarnas Genrekväll


Evenemanget du inte vill missa

Träff med författarkollegorna Elisabeth Brännström, Lotten Säfström, Unnur Solrun Bragadottir för planering och fotografering för Egenutgivarnas GenrekvällPoeten på hörnet i Malmö tis 27 nov, kl 19.00-21.00. Vi kommer att disponera var sin kvart för uppläsning, berättelser och frågor. Det blir kaffepaus med möjlighet att köpa signerade böcker och i kvällens lotteri erbjuds ett riktigt fint pris.

Nadia Montes tar som vanligt alla fiffiga bilder och har en ängels tålamod med oss snacketjejer, för det finns ett antal saker att prata om när vi träffas. Träffen som skulle pågå fram till 13.00 slutade 16.00.

Evenemanget vi planerar blir en toppenkväll med prosa, poesi, självbiografi och autentiska mordgåtor.
I samarbete med Författarcentrum Syd. Begränsat med platser dock.

OBS Läsning pågår


2 kommentarer:

  1. Hej, jag svarade på Facebook utskicket, men skriver även här. Jag vill gärna vara med och vi kommer till S tidigt på morgonen den 27, är det möjligt att reservera plats? Gärna för två personer.
    mvh/Lars Hansare

    SvaraRadera
  2. Hej Lars Hansare, välkomna tillbaka till Sverige, ni är så välkomna att komma på evenemanget, tror dock inte att jag kan reservera plats då det är ett öppet arrangemang. Så svaret får bli nej på din fråga. Men jag ska lyfta frågan tillsammans med de övriga medverkande. Får jag något annat svar än det jag nyss gav dig hör jag av mig. Hoppas vi syns.

    SvaraRadera