15 mars 2013

Reviderade upplagan av Ingmar Bergman kände aldrig skuld har kommit

Ingmar Bergman kände aldrig skuld
rev. upplaga ISBN 9789197971928,
 här bredvid den äldre pocketversionen
Nu har den reviderade upplagan av "Ingmar Bergman kände aldrig skuld" i stort format kommit till mig. Den är så fin, blank och stor. Äntligen är de nesliga grafiska och grammatiska grodorna borttagna. De som har skrikit mig i ansiktet varje gång jag har tittat i den. De flesta av läsarna har inte reflekterat över dem, men jag som författare och förläggare har sett dem.

Jag kommer att sälja den här från bloggen för 99 kr (ink moms) plus porto.

När jag ser mitt första "barn" såhär undrar jag varför jag inte tryckte upp den i stort format med en högst njutbar storlek på bokstäverna, redan från början. Men så är det väl, man lär sig på vägen. Och mitt andra "barn" LOREM IPSUM kommer från början att vara i detta format och i denna skepnaden. Och LOREM IPSUM kommer idag!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar