19 mars 2014

"Sista boken" tillbaka från testläsarna

Jag tackar mina tre testläsare för att de läst och kommenterat det första utkastet till "Sista boken". Nu startar jag med att läsa igenom deras kommentarer och ska sedan förbättra manuset med hjälp av deras förslag. Mycket intressant att de faktiskt har rätt så lika typ av förslag där manuset haltar. Det gör det enklare för mig att förstå var jag behöver ändra. Flera ställen har jag själv haft på känn att jag vill utveckla, till exempel anknytningen mellan Sylvia och de två bekantskaper hon gör av udda karaktär. På vilket sätt betyder de något för den kommande utvecklingen i handlingen?

Jag tackar stort, Micke, Hanna och Elisabeth för den tid de har lagt ner på att läsa mitt första utkast till "Sista boken". Era synpunkter och gedigna kommentarer är mycket värdefulla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar