5 maj 2014

Enkelt och smidigt med marknadsföring

Vetlanda-Posten uppmärksammar mina företagstjänster
Roligt att lokalpressen i form av Vetlanda-Posten uppmärksammar mitt "tredje ben" i Bima förlag, där jag erbjuder små och mellanstora företag med marknadsföring att lättare komma ut med sin produkt eller tjänst. Ofta handlar det om att smidigt sätta ihop pressmeddelande, ha rätt information på sin hemsida eller att utbilda de anställda i presentationsteknik med mera. Jag har tidigare jobbat med sådana frågor för företag i Skåne och nu fortsätter jag att erbjuda samma tjänster till företagen i Småland.
Det ska vara enkelt och billigt med marknadsföring. Mina tjänster kostar 600 kr ex moms per timme. Eller så bestämmer vi ett fast pris på utfört uppdrag. Kontakta mig på 0732-741829, mail bielkevonsydow@gmail.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar