15 jan. 2016

Nu bär det iväg!

nu bär det iväg mot Vietnam
Kanske blir det lite mindre inlägg på sociala medier de kommande veckorna. I morgon börjar jag min resa mot Vietnam med stopp i Malmö, Förenade Arabemiraten och förväntas vara framme i Saigon 19 jan. Sedan bär det ett stycke vidare mot södra Vietnam till Phan Tiet där jag ska vara i 14 dgr. Alldeles själv åker jag, min första semester på 3,5 år. Lika spännande som läskigt. Vad jag ska ta mig för om dagarna vet jag inte riktigt. Och det är liksom det som är själva tjusningen. Att inte planera in i förväg. Men jag ser mig själv sitta på en uteservering, betrakta människorna omkring mig och äta mycket fantastiskt god mat. Kanske blir det lite skrivande också :-)

Så om ni undrar om det blir sparsmakat med inlägg på bloggen, twitter, linkedin, pinterest, facebokk och allt det andra, så vet ni nu :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar