17 apr. 2016

Författare Lotten Säfström goes international!


Min vän och författarkollega Lotten Säfström och jag har gått hand i hand sedan vi bokdebuterade 2011. Vi har givit varandra tips och råd, varit varandras bollplank och stöttat varandra vid tillfällen då vi stött på svårigheter i bokbranschen och författarskapet.
Och medan jag profilerar mig lokalt, regionalt och nationellt har Lotten satsat ännu större och gjort engelska översättningar på sina böcker "Jag ville bara dansa" och "Nu har dansen börjat". Hon kommer snart att börja ha föreläsningar och författarframträdanden runt om i världen och hennes engelska böcker finns både som pappersböcker och eböcker på Amazon.

Lotten skriver självbiografiskt om sin resa från missbruk till tillfrisknande och den ständiga resan som pågår i hennes liv. Böcker som jag klart rekommenderar, utan sentimentalitet och exesser  delar hon med sig och ger vägledning som passar alla, oavsett om man har missbruk eller ej i erfarenhetsbanken.

Lotten Säfströms engelska böcker heter: I Only Wanted to Dance och Now the Dance has Begun



Check it out
http://www.amazon.com/Only-Wanted-Dance-addiction-spirituality-ebook/dp/B01DN4EUGO/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1460903615&sr=8-1&keywords=lotten+s%C3%A4fstr%C3%B6m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar