15 maj 2020

Nya pressbilder av Magnus Lejhall






Och såhär blev de nya pressbilderna av fotograf Magnus Lejhall, Karlskrona. Jag är mycket nöjd med hur han har porträtterat mig. Tre bilder kommer jag att använda som bilder till press, media, affischering och annat PR-material. Jag kommer troligtvis att använda någon av bilderna till mina kommande bokomslag också. Tänkte kanske ha blåkavaj-bilden till Bielkes fredagsreflektioner 2, och rödaskjortan-bilden till Skrivande röster 3. Time will tell.

Lejhall tog fyra bilder till av mer privat karaktär som är porträttbilder och bilder i danssammahang. Jag visar även den fina porträttbilden här, där jag tycker han har fångat en sida av mig som kanske inte så ofta kommer fram, en sårbar, allvarlig och finstämd sida.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar