28 okt. 2013

Bland frukt o grönt..

Bland frukt och grönt på ICA Maxi i Vetlanda står mina böcker "Ingmar Bergman kände aldrig skuld" och "LOREM IPSUM"
Bredvid timjan, parmesanost och andra delikatesser kan man smaka mina böcker för enbart 99 kr/st.
Kan man tänka sig en bättre placering än bredvid kostcirkeln och de trevliga damerna som serverar matprover. Mina böcker ser helt klart aptitliga ut, blir rent av sugen att sätta tänderna i Ingmar Bergman!

Butikschefen Stefan Bjälestig vet vad han pratar om, han säger: borta vid böckerna säljer man inte så mycket men vid delidisken stannar de flesta upp och så promotar även de som serverar smakprov dina böcker.
Jag och mina böcker tackar innerligt för denna möjlighet att få finnas med bland de färgglada, lockande och livsviktiga beståndsdelarna i livet.
Så härligt att få komma lördag 9 november kl 11-15 och signera och läsa i denna inbjudande butik. Då ska jag dock befinna mig vid bokavdelning och hålla låda, för där passar författarevent bäst, säger Stefan Bjälestig.  :-) Välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar