8 jan. 2014

2014 ett kommande författarår

Ett intensivt och händelserikt 2013 har nått sin ände.
Under 2013 året har jag skrivit, producerat och släppt uppföljaren till "Ingmar Bergman kände aldrig skuld" "LOREM IPSUM" med tillhörande releasepartyn på Malmö Stadsbibliotek, Poeten på Hörnet och Vetlanda bibliotek.Gjort många föredrag bland annat i Nybro, Växjö, Vetlanda, Virserum och Malmö.
Deltagit i arrangemang: som: Bokmässan i Göteborg, Bokmässan i Växjö, Julmarknaden på Sägnernas Hus. Signeringar och uppläsningar på MAXI vid deras 20-års jubileum, Gallerian i Vetlanda.Blivit intervjuad i radio: P4 Jönköping, Radio Vättervåg och P4 Kronoberg, blivit intervjuad i lokalmedia och skrivit artiklar i Egenutgivarna.se.Till det en påbörjad ljudinboksinsplening i Skärblacka på "Ingmar Bergman kände aldrig skuld" som spelas in i sin helhet vinter 2014.

Ett härligt författarår är till ända.

Nu väntar en skrivperiod under januari- mars 2014 med färdigställandet av tredje och avslutande boken i trilogin om Pär Helena och Sylvia. Den boken kommer (med största sannolikhet) att heta "Sista boken" och släpps i augusti 2014.

Ett samarbete har inletts med Medborgarskolan i Vetlanda där jag kommer att hålla tre olika skrivarkurser. Start februari 2014
1. Grundläggande skrivkurs, 7 tillfällen 21 studietimmar mån kvällstid kl 18.00-20.15
2. Ge- ut - din- egen bok-kurs, 7 tillfällen 21 studietimmar måndag dagtid
3. Hur man skriver en roman-kurs, 7 tillfällen 21 studietimmar, kvällstid kl 18.00-20.15
Välkommen att anmäla dig och se mer info som kommer inom kort på Medborgarskolans hemsida http://www.medborgarskolan.se/regioner/region-ost1/Kommuner/vetlanda/

Lagom till julklappsinhandlandet 2014  kommer jag att släppa en inbunden samlingsvolym med alla tre böckerna "Ingmar Bergman kände aldrig skuld, "LOREM IPSUM och "Sista boken". Det blir en stor bok med över sex hundra sidor som får ett helt nytt omslag. Har du tips på hur du vill att omslaget ska se ut lämna gärna en kommentar här på bloggen eller maila mig på bielkevonsydow@gmail.com Alla förslag tas tacksamt emot!

Foto: Hannes Ojensa
Slutligen, tack alla ni som läst, lånat och köpt mina böcker,  ni som deltagit i bokproduktionen, delgivit mig era åsikter om mina  böcker och inlägg på bloggen, mailen och sociala medier, samtliga bokhandlare som saluför mina böcker, ni som visat intresse för mina föredrag. Tack för alla inspirerande möten IRL.

Vi syns det kommande 2014!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar