17 sep. 2014

Skriv din egen bok, kursstart 7 oktober

Kursstart för "Skriv din egen bok" 7 okt 2014
Snart kör vi igång med höstens skrivarkurser. Förra årets kurser var fyllda med kreativa pennor och människor, vi skapade tillsammans fantastiska texter. Tillsammans med Medborgarskolan håller jag kurser i Vetlanda för dig som vill skriva din egen bok. Där lär jag bla ut olika tekniker för att hitta genre, röda tråden i skrivandet, kapitelindelningar, tempus, berättarperspektiv, skapa trovärdiga karaktärer, skriva intressanta dialoger och göra miljöbeskrivningar som griper tag i läsaren. Start tis 7 oktober  på Medborgarskolan i Vetlanda. 15 studietimmar fördelade på fem tillfällen, kostnad 1995 kr. Vill du har referenser från tidigare kursdeltagare kontakta mig så förmedlar jag det. Anmälan direkt till
http://www.medborgarskolan.se/arrangemang/?aid=746071&mid=685&sgid=1114 eller kontakta mig för närmare upplysningar bielkevonsydow@gmail.com, telnr 0732-741829. 

Välkommen att anmäla dig, OBS senast 30 september

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar