27 okt. 2014

1 nov boksläpp för min samlingsvolym på Chocolat & Antikt

På lördag 1 nov kl 14-15 under Smålands Kulturfestival släpper jag samlingsvolymen: Trilogin om Pär, Helena och Sylvia. Det är mina tre relationsromaner: Ingmar Bergman kände aldrig skuld, LOREM IPSUM och Sista boken som är sammanbundna till en 576 sidor tjock hårdpärmsbok. Den är en perfekt present till dem som vill läsa relationsromaner som är både humoristiska och djupgående på samma gång.
Anna Wiking har den otroligt härliga butiken Chocolat&Antikt i Lammhult där hon samlat livet goda: Böcker, Choklad och vackra möbler. Bara att komma dit är en upplevelse! Det blir lite Allahelgonsmys med fika och så berättar jag om skrivprocessen för de tre romanerna. Astrid Ahlberg som också skriver en trilogi finns med och berättar om sin nya bok.
Hjärtligt välkomna.
Nu är det bara ett krux, och det är att böckerna har inte kommit än.....
Tryckeriet i Polen har blivit en aning försenade....
Vet att allting löser sig, tack vare Bozenna Stålnacke som är min fantastiska kontakt för tryckeriet här i Sverige. Men lite spännande är det ändå att inte ha boken i sin hand med släpp om 5 dagar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar