14 apr. 2015

Sweden Wellness Festival- Inspirationsföredrag


inspirationsföredrag Sweden Wellness Festival
Ronneby 16 aug kl 12.00
foto: Maths Olsson, Sydöstran
Det är nu klart att jag tillsammans med Thomas Ravelli blir en av föredragshållarnaSweden Wellness Festival i Ronnbey 15-16 augusti 2015. När jag tidigare bodde i Karlskrona hade jag nära samröre med NBV och lärde känna Ingrid Wallberg som är konsulent där. NBV är en av medarrangörerna till festivalen och tillsammans med Ina som är festivalgeneral kom vi fram till att jag blir söndagens föredrags-dragplåster. Jag kommer att hålla en inspirationsföreläsning om hur det är möjligt att vara 40 år, säga upp sig på sitt arbete och starta en helt ny karriär, och dessutom lyckas med att hålla fast vid det. Det blir också en miniworkshop i skrivandets glädje. Kom dit och lyssna och pröva dina skrivarvingar :-) Söndag 16 augusti kl 12.00

http://www.wellnessfestival.se/f%C3%B6rel%C3%A4sare/


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar