15 juni 2015

en superbra arbetsdag

Hur många sådana har man?
De superbra arbetsdagarna. De är i mitt fall lätträknade. Oftast lämnas "att-göra-listan" halvfärdig, ibland har jag inte ens lyckats bock av en enda punkt. 
Men idag - 

en sådan superbra arbetsdag! 
skickade alla mail och ringde alla telefonsamtal jag hade på "att-göra-listan" och fick dessutom tillfredsställande svar från samtliga. läste med glädje ett manus som jag är författarcoach till, manusets andra omgång och jag ser vilka fantastiska framsteg författaren har gjort. gläds med henne och hennes historiska kvinnoporträtt som är skildrat i manuset. påbörjade också den skriftliga respons som hon ska få vid den fysiska författarkonsultationen.
den här härliga känslan vill jag bära med mig alla de andra dagarna som bara blir hälften så lyckade Smiley smile

Smiley smile

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar