8 okt. 2016

Boksläppsfesten i Malmö "Självkänsla när introverta och extroverta möts"

Ingen kan väl missa att det är boksläpp för Marita Lynard på Poeten på Hörnet i Malmö :-D
Mer välfyllt än såhär kan det inte bli på Poeten på Hörnet. Marita Lynard hade sin privata boksläppsfest för självhjälpsboken "Självkänsla när introverta och extroverta möts", BIMA-förlag.

På scenen framfördes olika föredrag med kreativitet som tema med bland andra Sandra Jönsson från Falkenberg som vunnit Ullaredstävlingen för nya produkter med sin glasstrut i silikon och Anton Nilsson från Trelleborg, pianovirtuos med både klassiskt och komiskt på spellistan.



Kvällens huvudperson Marita Lynard bjöd på mat, dryck och underbart umgänge. Marita berättade om bokens framkomst och det erbjöds att göra ett personlighetstest huruvida man är introvert eller extrovert. Jag får tillstå att jag tillhör de cirka 70% av befolkningen som är extroverta och i ett litet föredrag berättade jag om hur det är att i mitt skrivande befolkas av ännu mer extroverta personer än jag, exempelvis min romankaraktär Pär :-)


Sedan fick jag också på scenen släppa nyheten att boken finns med som nyhet i senaste numret i en av Sveriges största bokklubb "Livsenergi"!


Tack alla som deltog, närvarade och manifesterade festen för boken "Självkänsla när introverta och extroverta möts"

boken finns att inhandla hos BIMA-förlag, Marita Lynard i Malmö, Adlibris och Bokus, under oktober månad i Bokklubben Livsenergi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar