22 jan. 2019

Självkänsla klar som ljudbok på Storytel



Snabba ryck när SAGA Egmont producerar ljudbok av Marita Lynards: Självkänsla när introverta och extroverta möts. Bima förlag sålde rättigheterna till dem i november och redan 29 jan 2019 har Anna Godenius hunnit läsa in den och den är klar för marknaden.

När man säljer rättigheterna till annat förlag äger de också rättigheterna för omslag (om man inte specialförhandlar om just den saken) och SAGA har verkligen ändrat omslaget som i pappersbokform ser ut som nedan (AD Tina Back).

Inte vet jag vad jag ska tycka om ljudboksomslaget men jag noterar att det highlightar huvudet och därmed öronen, så kanske är det ett omslag som funkar för ljudböcker.

Länken till Självkänsla när introverta och extroverta på Storytel är:  https://www.storytel.com/se/sv/authors/168117-Marita-Lynard varmt välkommen att lyssna. Det ska bli otroligt spännande att lyssna själv, jag har ju aldrig hört boken läsas högt i sin helhet. Jag har jobbat många timmar på dess produktion, men då i text och bild. Underbart att Bimas böcker får internationell spridning.

Stort grattis till Marita Lynard!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar