1 okt. 2013

Med förhoppning om givande läsning....

90 signade pocketex till välgörenhetsgalan
Carlskrona charity night, går oavkortat till
"Min stora dag"
Så nu är jag färdig med att signera och dedicera 90 stycken av pocketutgåvan av "Ingmar Bergman kände aldrig skuld". Lite trött i handen är jag allt men jag har faktiskt menat var enda ord jag skrivit både i boken och i dedikationen -Med förhoppning om givande läsning, lyder en del av dedikationen och jag hoppas verkligen att de som deltar i eventet Carlskrona charity night, där behållningen oavkortat går till "Min stora dag" där svårt sjuka barn kan förverkliga sina drömmar, får en underhållande och tänkvärd upplevelse. Precis som jag förverkligat min stora dröm att skriva böcker och bli författare. Jag skänker med glädje mina böcker dit och känner en ära i att få bidra på det sättet.
Eventet äger rum i Karlskrona på lör 5 oktober kl 19.00 på Harrys. Ann-Helene Nilsson från Karlskrona är kvinnan som styrt med alla förberedelser, även hon helt ideellt. http://karlskrona.harrys.se/hander-pa-harrys/carlskrona-charity-night

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar