12 okt. 2014

Kvinnofrukost i Norra Sandsjö


Frukostbuffén som mötte oss i
Norra Sandsjö församlingshem
I lördags var jag inbjuden till Norra Sandsjö församlingshems årliga Kvinnofrukost, Nässjö Pastorat för att hålla föredrag om mina böcker och mitt författarskap. 70 paranta damer tog del av en fantastisk frukostbuffé, mitt föredrag och hattvisning av Fågelfors hattateljé. En tidig morgon som började med mulet väder men som strax visade Norra Sandsjö i all sin prakt med härlig höstsol och ljuvlig sjöutsikt.
Man kommer och bänkar sig tidigt
till den årliga kvinnofrukosten
Tack till alla er som kom och deltog, Mona Wallinder och hela församlingsgruppen som gjorde en sådan praktfull och välsmakande frukost. Så roligt med alla givande diskussioner om skrivandets glädje efter mitt föredrag.
Ann-Catrin Fransson, Fågelfors hattateljé

Vackra hattar från Fågelfors

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar