11 mars 2013

Hannes Ojensas bilder


Foto: Hannes Ojensa

Foto: Hannes Ojensa 
Foto: Hannes Ojensa
Smakprov från min och Hannes Ojensas fotosession i Vetlanda idag. Som ni ser så började det snöa, ymnigt, och blåsa. Så kan det gå när man i mars tänker ta pressbilder som passar till boksläpp om våren... Hursomhelst gjorde Hannes en strålande insats. Efter ett tag var vi båda så kalla om fingrarna att vi gav upp tanken om vårbilder och istället konstaterade att även vinterbilder blir fina och det är bara att acceptera vädret och gilla läget :-)

2 kommentarer:

  1. Verkligen snygga bilder! Du gör dig på bild och snöfallet gav liv till bilderna.
    Jag fnissade när jag såg bilderna, jag har också varit ute och plåtat bilder. Hann dock hem innan det började snöa men kallt var det: http://www.tomatsallad.nu/djaklar-vad-snygg-jag-ar/

    SvaraRadera
  2. Tack för komplimangen Kristina, jag framför hälsningen till hannes som tagit bilderna. Har kollat dina bilder på din blogg och kan ju bara instämma. jäklar vad snygg jag blev och jäklar va kallt det är :-)

    I dag ska mina böcker komma !!!!!

    SvaraRadera