24 apr. 2013

Morgonskiftet Sveriges Radio P4 Jönköping

Jönköping mottog mig med öppen famn och visade sig i hela sin ståtliga prakt. Det är uppenbart att inte varit där på ett tag. Då fanns ingen bro över till Sveriges Radio (gamla brandstationen) inget Spira Kulturhus och inte heller det vackra bostadsområdet bort mot TV4-området. Soligt och vackert vårväder, tillika lika strålande människor mötte mig när jag något sen kom till Sveriges Radio för direktsändning i Morgonskiftet angående LOREM IPSUM och egenutgivning.

Tack till Kjell och Jimmy som gör programmet och intervjuade mig. Ni fick mig att känna mig helt avslappnad. Kanske inte så konstigt då Kjell har nästan 50 (!) års radiovana. Snacka om rutinerad!

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=2260 här kan du lyssna till hela intervjun

Kjell Ahlkvist i studion på Morgonskiftet

Jimmy Wigell utanför entrén till SR

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar