6 okt. 2013

"Min stora dag" Carlskrona Charity Night

min facebookbild har blivit officiell sponsorbild
Så var det då dags att lämna över de 90 signerade böckerna till de glada och uppsluppna kvinnorna på Harrys i Karlskrona, jo där fanns en man där också, 89 kvinnor och 1 man. Carlskrona Charity Night, ett härligt arrangemang av Ann-Helene Nilsson som börjar bli en tradition av rang. Alla intäkter går oavkortat till "min stora dag" som hjälper svårt sjuka barn att förverkliga sina drömmar. När jag höll mitt föredrag om mina böcker och författarskap tog jag tillfället i akt att betona vikten av att förverkliga sina drömmar oavsett hälsotillstånd. Och fastän det tog emot, hängiven Malmö Redhawksfan som jag är, kände jag mig också tvungen att gratulera KHK för den fantatiska inledningen de gjort i årets Allsvenskan :-).
Jag tog ett par bilder från eventet. Lite roligt var att de tagit min facebookbild och förstorat och lagt upp som sponsorbild på en gigantisk skärm som rullade hela kvällen, tack Hannes Ojensa för att du tagit den snygga bilden och tack till mig själv för att jag valde just den representativa bilden och ingen ögonblicksbild jag tagit med mobilen :-)
mingel på Carlskrona Charity Night

kön växer till baren på Harrys som också skänker en del av
barens intäkter till "Min stora dag"
Ann-Helene Nilsson, kvinnan bakom arrangemanget. Bra jobbat!
Matkö till den utsökta buffén på Carlsrkona Charity Night
Nu sitter alla på plats, dags för mig att entra scenen och berätta
om hur jag förverkligade min dröm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar