7 okt. 2014

Röster om mina romaner



Doris Fransson från Värnamo, erfaren bokslukerska delar med sig av sina in tryck av Ingmar Bergman kände aldrig skuld och LOREM IPSUM.


Bra fångat, både landsortsbor och stadsbor har sina fördomar om varandra

"Jag har läst dina böcker och funnit dem både intressanta och spännande. Tyckte om att du hade med barnperspektivet i första boken. Eftersom jag ser bilder när jag läser, fick jag en färdig film när jag läst första boken. Har du tänkt så?Den andra boken blev jag först lite konfunderad av. Först beskrev du problematiken kring Pärs skrivande och sedan försvann han och kom tillbaka i boken som om inget hänt. Hur gick det till? Så funderade jag lite till. Jo, det är ju det som händer människor. Först blir det jätterubriker om rykten och sedan, när det uppdagas att det är fel, blir det helt tyst. Bra fångat! Jag tycker om Sylvia och tycker det är roligt att du skriver om fördomar vi har om varandra, stadsbor och landortsbor. Båda parter har ju samma fördomar."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar