11 dec. 2014

Fler röster om Sista boken

Så här säger Styrbjörn Luning om Sista boken:

Kära Maria! Du är en öppen o fantastisk liten dam med ett härligt sinne och känsla för det du gör. Dom rösterna du hör i ditt huvud har alla liknande men de flesta har stängt av lyssningsapparaten. Ofta är det människor som vi har träffat och gillat, älskat eller kanske t o m avskytt som vi hör röster av och som vägleder oss genom livet tack o lov. Dej vägleder dom till att ha börjat skriva. Jag har nyss läst färdigt "Den sista boken" och tycker att den är mycket läsvärd precis som de två första. Titlarna är både kul och spännande och skapar lust och intresse att läsa dom. Kan bara säga grattis och hoppas på att dina sensorer kopplar på en ny spännande serie romansviter...........Kramar/ Styrbjörn Lüning från din kära barndomsstad Vetlanda

Och så här säger Lotten Säfström om Sista boken:

Jag är alldeles tagen och betagen av denna avslutande del i Maria Bielke von Sydows trilogi. Att på ett så medmänskligt sätt skildra öden med en galet gripande mixtur av allvar, människans allt annat än perfekta sidor och eftertanken som bara fortlever i mig. Efter att ha slukat varje ord från denna författare kan jag bara rekommendera denna läsning! Känn dig som en människa, våga och bejaka din rätt att leva som du är och smittas av denna av liv sprudlande litteratur! Tack Maria :)

Jag är verkligen glad över att ni har läst, delat med er av intrycken och att ni gillar innehållet i böckerna, jag tackar allra ödmjukast.
Sista boken kan ni inhandla på olika sätt, enklast via mig se flik "köp böcker" och på nätbokhandeln Bokus och Adlibris 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar