22 nov. 2017

Kalendern uppdaterad

Evenemang 2017

Evenemang december 2017
tis 19 dec kl 17-19 Lunds Stadsbibliotek läser jag delar av min julkalender. Författarcentrum fyller 50 år och cirka 25 författare läser ur sina alster denna kväll. fri entré, varmt välkomna.

Evenemang november 2017
ons 29 nov kl 18-21 Författarnas bokaffär på Folk å Rock vid Lilla torg i Malmö. Jag modererar på scenen hela kvällen och har dessutom med mig BIMA-förlags böcker till försäljning. fri entré, varmt välkomna.
lör 25 nov kl 10-18 Kronobergs bokmässa, Växjö Stadsbibliotek. Jag finns där hela dagen och säljer och signerar mina böcker. Jag håller kort föredrag kl 10.40 om vad som inspirerar mig till att skriva, direkt efter invigningen av bokmässan i Röda rummet. fri entré, varmt välkomna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar