7 maj 2022

Spotifypremiär för Miss Red van Vaarlook


spotify:album:6QO5mJr5PO8gbypJTAVlr7

Det ena leder till det andra... Mina texter utvecklas till performance genom Poetry Slam. Poetry Slammen utvecklas till musikkonserter tillsammans med musiker. Musikens starka uttryck och intryck leder till att jag själv får lust att skapa egna låtar. 


I vintras gästade jag Johan Harding i hans studio i Johannishus i Blekinge. Det blev en mycket stark och känslosam låt om otrohet, svek och ilska. Den heter If It Meant Nothing och lanseras nu på Spotify 6 maj 2022. Det är med andra ord en stor dag idag för mig - det är premiär för mig som låtskrivare och artist!


Jag planerar att skapa och släppa fler låtar och ska in i Johans studio på söndag 8 maj. När jag gör egen musik använder jag mitt artistnamn Miss Red van Vaarlook, som är samma namn som jag använder när jag är burleskartist.


Välkomna att lyssna, lägga till i spellista och köra på repeat - If It Meant Nothing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar