7 nov. 2013

Björn Hellberg och Bielke von Sydow byter böcker med varandra

Björn Hellberg och Bielke von Sydow byter böcker med varandra
på Akademibokhandeln A6 köpcenter i Jönköping
I Akademibokhandeln som finns på A6 köpcenter i Jönköping finns Björn Hellberg, den kände sportexperten tillika författare (med cirka 30 kriminalromaner) som signerar sina senaste böcker. En högst sympatisk man  som visade stort intresse för mina alster och förde på tal bokbyte. Jag känner mig hedrad att få byta böcker med denne man som i sin tur presenterade mig för butikspersonalen som "sin författarkollega". Mina böcker Ingmar Bergman kände aldrig skuld och LOREM IPSUM saluförs redan på gågatans båda Akademibokhandlare i Jönköping. Ett besök på A6 köpcenter i samma kommun gav samma goda resultatdvs nu finns mina böcker att köpa även där. I butiken kommer även kollegan Malin K Eriksson att finnas 12 november för att föra fram sin nya barnbok "Kalle Frågvis".
Tack Akademibokhandeln på A6 i Jönköping som nu saluför mina böcker och tack till Björn Hellberg som läser mina alster och berömde min kvalitet på bokproduktionen!
http://akademibokhandeln.se/butik/jonkoping-a6/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar