14 okt. 2014

Röster om Sista boken

http://www.bokus.com/bok/9789197971935/sista-boken/
En månad efter Sista bokens släpp har det börjat komma in intryck och röster om boken. Jag uppskattar verkligen alla synpunkter läsare ger mig. Jag värdesätter era ord, tack för att ni värdesätter mina.

"Läst ut `Sista boken´ nu...= Kanonbok !!! Ditt skrivande har växt med varje bok!" -  Veronica Andell Dahl, Sjuhult, Alvesta


" 3:e boken var jättebra. ..har läst ut den ikväll. Ser fram emot fler böcker. - Carita Allansson, Sölvesborg

"Maria Bielke von Sydow skriver enkelt och medryckande. Ofta flödar texten och hon fångar ögonblick i snygga formuleringar." - Anders Nilsson, Sydöstran

"Jag har sträckläst Sista Boken, reflekterat, funderat.Du fångade verkligen mig. Spännande hela vägen.Olika falla ödets lotter.Tack Maria och stort lycka till med allt du tar dig för."  - Anita Ringdahl, Malmö 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar