6 nov. 2014

Kalendern uppdaterad

Evenemang december 2014

måndag 1 december invigning av julklappskalendern på speakers corner i Vetlanda. Jag ger mina bästa skrivtips på scen kl 16.30-16.55. Därefter signering och försäljning av min samlingsvolym: Trilogin om Pär, Sylvia och Helena
lördag 6 december Signering av samlingsvolymen: Trilogin om Pär, Sylvia och Helena, på ICA MAXI i Vetlanda kl 11-14
Vetlanda Galleria signering och försäljning av samtliga av mina böcker kl 11-14. Tillsammans med författarkollegan Malin K Eriksson

Evenemang november 2014

lördag 1 november boksläpp av samlingsvolymen: Trilogin om Pär, Sylvia och Helena Smålands Kulturfestival, Chocolat&Antikt, Lammhult. kl 14-15, varmt välkomna
lördag 22 november Kronobergs Bokmässa, Växjö stadsbibliotek.kl 10-16 Jag håller kort föredrag om mina 6 bästa skrivtips i Galaxen kl 12.40, varmt välkomna http://bibliotek.vaxjo.se/web/arena/kronobergs-bokmassa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar