12 jan. 2015

De förändrade sina liv BLT fredagsbilaga

Så kom det härliga featurereportaget i BLT, Blekinge läns tidning. I fredags 9 januari 2015. Elin Thornberg som är kulturredaktör har skrivit reportaget som är ett längre personporträtt om min väg till mina romaner och författarskap. Jag fick en länk till nätupplagan som tyvärr bara varade i 48 timmar, då BLT har plusfunktion på sina sidor (man måste vara prenumerant för att obegränsat kunna läsa). Därför har jag fotograferat reportaget och lägger ut det här på bloggen.
Det är första gången jag har fått en artikeln av den här storleken, ett heluppslag och lite absurd känsla är det att se en porträttbild i NATURLIG storlek i en dagstidning. Tack för alla positiva kommentarer ni delgivit mig om artikeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar