28 okt. 2015

Dags för nytryck av Skrivande röster

Min skrivhandbok Skrivande röster ligger okt 2015 på
tredje plats på nätbokhandelns försäljningslista.
Boken är igen i imponerande sällskap med bla Stephen Kings
 klassiska skrivhandbok!
Förra veckan fick jag kontakta den grafiska formgivaren Tina Back och be henne göra om inlagan till Skrivande röster med bland annat - Andra upplagan och utdrag från de överväldigande recensionerna jag fått.
Skrivande röster har inte funnits på marknaden i sju veckor - ändå är det dags för nytryck. Och kanske är det inte så märkligt när jag på nätbokhandelns försäljningstopplista ser denna bild. Skrivande röster ligger trea på försäljningstoppen efter tungviktaren Stephen Kings klassiker "Att skriva" och Staffans Stukåts skrivhandbok för akademiska arbeten. Av 1366 skrivhandböcker ligger Skrivande röster på topp tre gällande försäljning. Helt otroligt glädjande!
Vad som är ännu mer glädjande är att jag med jämna mellanrum får bevis på att inspirationshandboken verkligen fungerar för dem som läser den, de skriver mer, de skriver bättre, deras skrivande har blivit roligare. Helt enkelt- fler människor definierar sig själva genom skrivandet. LYCKA!

Vill du se hur Skrivande röster porträteras i nätbokhandeln, tryck på länken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar