16 maj 2016

Skrivtips från Malmö

Underbart med fullsatt salong på mitt inspirationsföredragHamrelius bokhandel 12 maj i Malmö "Ta tag i din skrivlust". Många härliga skrivtips delade vi med varandra. I publiken satt både nybörjare men också väldigt många erfarna författare som trotsat det fina 20 gradiga sommarvädret och kom och lyssnade. Jag berättade om mina 6 bästa författartips från Skrivande röster Tack bästa Hamrelius bokhandel för ett fint arrangemang och tack alla roliga och modiga åhörare som generöst delade med sig av både tips och kom fram på scenen och läste upp sina flödesskrivningar.
Så mycket fantastisk skrivlust det finns! 





3 kommentarer:

  1. Maria, jätteroligt att ditt inspirationsföredrag hos Hamrelius bokhandel i Malmö blev lyckat, Grattis!! Jag har precis börjat läsa Skrivande röster, har velat göra det länge, och är redan fångad av all energi, skrivlust och skrivande samhörighet du tillsammans med de andra medverkande förmedlar.

    SvaraRadera
    Svar
    1. åh, så roligt att höra eva franko, jag känner mig hedrad över dina ord. låt mig (oss) gärna veta efter din läsning på vilket sätt den influerat ditt ditt redan briljanta skrivande, mvh bielke von sydow

      Radera
    2. Tack för dina ord, Maria! Ja, jag har läst och skrivit några rader om boken på min blogg: https://evacfranko.wordpress.com

      Radera