5 juli 2020

Digital kurs i självbiografiskt skrivande start v 31- Maria Bielke von Sydow kursledare

https://helenahansentexta.com/produkt/kurs-i-sjalvbiografiskt-skrivande-med-maria-bielke-von-sydow/

Jag håller kurs i självbiografiskt skrivande via zoom, precis som jag gjorde på digitala bokmässan i Billesholm som blev en succé, men med färre deltagare såklart. Kursen startar v 31 och håller på i sju veckor. 

Det är ett specialpris på kursen nu för 995 kr, och då ingår även 3 extra workshop i skrivande som hålls av olika profiler inom skrivande: Anna-Karin Svanå, Helena Hansen och så jag. Det är faktiskt ett kanonerbjudande!

Det blir en liten grupp som jag jobbar med, ni finns i en facebookgrupp och delar texter med varandra där. En gång i veckan har vi coaching via zoom på det som ni har skrivit och allmänna tips och råd från mig. (har du inte jobbat med zoom innan är det inga problem, jag var själv nybörjare på zoom till för ett par veckor sedan, och nu fixar jag det galant, och fixar jag det fixar du det- garanterat!)

Det blir toppenkul och garanterat coronafritt :-)

Kanske vill du själv delta eller känner någon som vill, isf får du gärna sprida infon och dela
anmälan görs här:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar