15 juli 2020

lysande lyssning - ibland är ett spam inte ett spam


Fantastiskt roligt mail fick jag från Lindhardt och Ringhof. Det var avrapporteringen för de titlar BIMA förlag sålde till Saga Egmont skrivna av Marita Lynard. "Självkänsla när introverta och extroverta och möts" och "Kärlek när introverta och extroverta möts". Jag sålde både eboksrättigheter och ljudboksrättigher och båda titlarna har gått lysande. Flera tusen lyssningar av ljudböckerna och ett ansenligt antal eboksläsningar.

Fantastiskt roligt för alla inblandade, den nya målgruppen som tagit del av Lynards böcker, BIMA som gjorde en bra affärsdeal och Lynard som får stor spridning på sina viktiga böcker!

Nedan ser du det kåseri jag skrev om det mailet jag fick som just handlade om när jag fick beskedet. En rätt så rolig historia om att det ibland kan löna sig att öppna mail från okända avsändare :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar