3 dec. 2015

Nytrycket av Skrivande röster här

På grund av högt tryck hos Booksfactorys tryckeri i Stettin, Polen har jag fått vänta en månad på andra trycket av Skrivande röster. Åtgången på den populära "inspirationshandbok för skrivsugna" har varit stort och redan sju veckor efter boksläpp var det dags att göra nytryck av boken. Tack vare att den blivit utsedd av Adlibris, Sveriges största nätbokhandel, fått lysande läsar- och kritikerrecesioner så har den kommit på topplistorna på nätbokhandelns försäljningsslistor. Men jag ville ändå inte förhäva mig och skicka efter nya böcker för snabbt, man vet ju aldrig. Kanske tonas efterfrågan ned, men det har det inte gjort så jag har fått "låna" böcker av olika personer som haft eget distributionslager hos sig.
Men nu som sagt finns det många hundra nya Skrivande röster.

Du kan antingen köpa den direkt av mig för 149 kr och på Bokus eller Adlibris eller de andra nätbokhandlarna som ex cdon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar